dinsdag, juli 17, 2007

Omwonenden Extrema 'zijn belazerd'

Ja vanochtend was het weer zo ver...een of andere werkgroep heeft geklaagd over het feit dat Extrema 1 uur eerder begint en een kwartiertje later mag eindigen van de gemeente Best. Bij ieder event duiken er weer beroepsklagers op die er een sport van maken om te proberen het plezier van anderen te vergallen. Het Eindhovens Dagblad besteedde er aandacht aan en op de site van het ED werd flink gereageerd. Staan een aantal grappige reacties op. Deze van MR wilde ik jullie niet onthouden:

Bijzonder... Ik woon in de Achtse Barrier maar ik kan niet zeggen dat ik me belazerd voel. Hebben die mensen nooit van het brabants kwartiertje gehoord ofzo (V)echtparen die elkaar smorgens de kiet uit schelden, daarvan heb ik meer overlast!

Artikel ED

Geen opmerkingen: